czwartek, 25 kwietnia 2013

Nowe krzesła i nowy artykuł ;)

Witajcie Kochani po krótkiej przerwie...
Troszkę się u mnie działo ostatnio i nie zawsze dobrze ale nie o tym dzisiaj. Kiedyś na drodze znalazłam cztery stare krzesła i odstały swoje w garażu aż doczekały się;)
Pomalowałam jedno do mojego pokoju zamiast tego wiklinowego oczywiście tapicerka w paski ale i gwiazdka musiała być ... A do mojego starszego syna zrobiłam również czarne z gwiazdką ale tapicerka z jego starych spodni. Wyszły ładniej niż się spodziewałam i niewielkim kosztem znów jakieś zmiany u nas;)
Poduszkę na krześle wykonałam metodą "Nitro" (ostatnio moja ulubiona)
Dziś ukazał się nowy numer tygodnika "Chwila dla Ciebie" a w nim krótki artykuł o mojej pasji więc zapraszam do podczytywania;)

Pozdrawiam Was cieplutko Laurentino

43 komentarze:

  1. Fantastyczna przemiana, a ta gwiazdka jest jak wisienka na torcie. Też kiedyś widziałam podobne krzesełko koło śmietnika, ale nie miało siedziska i nie wzięłam. Może szkoda? Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. krzesła wyszły Ci rewelacyjnie :) jak będe w kiosku napewno sięgne po "Chwile.." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To krzesło jest śliczne!!!! a gwiazdka z tyłu obłędna!!!!! Chyba postęplujemy niedługo kanapy ;)
    Gazetki gratuluję !!!
    buziak
    W.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze. Ale cudne !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super krzesła! I to pasiaste, i to jeansowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten wzór krzeseł - sama poluje na takie do kuchni albo do pracowni... a może do łazienki... Twoje wyszły świetnie - to z jeansowym siedziskiem super.

    zapraszam w wolnej chwili http://tykajacezegary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Dobry ;)
    Krzesła wyszły po prostu ekstra...szczerze podziwiam...motyw gwiazdki kojarzy mi się ze skandynawskim stylem...wszytko pieknie dobrane w harmonijną całość ;)Z przyjemnością czytam i zaglądam do Ciebie ;) - buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza i to bardzo :))) Nie podejrzewałabym,że będą one tak fajnie wyglądały w czerni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie odnowiłaś krzesło! Uwielbiam takie metamorfozy :)
    Gratuluję artykułu! :)
    Pozdrawiam gorąco, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała metamorfoza ... jak kilka zmian może zmienić takie, wydawałoby się nijakie krzesło ...
    Super pomysł i wykonanie rzecz jasna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to w stodole stoją krzesła, które czekają na swój czas, pozbierane z różnych miejsc i pomysłów na nie też mam parę ( licz na długi weekend może dam wtedy radę jeśli goście nie zapragną przyjechać na sielską wieś.Uwielbiam ta Twoją biel i czerń sama też tak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, moje czekają w stodole na swój czas!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne krzesło i gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Krzesła prezentują się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krzesełko dostało drugie życie. Śliczne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie przerobiłaś krzesła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) przepraszam ale już zapewniam ze skopiuje twój pomysł na moje krzesła.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna robota i gratuluję artykułu...pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję uzdolnień i artykułu w prasie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gwiazda z ciebie rośnie że hej! Gratulacje a krzesłka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz dużo pięknych poduszek !!!!!
    Twoje pomysły nie dość, że gustowne to dodatkowo bardzo ekonomiczne :-)
    buziak !

    OdpowiedzUsuń
  22. Krzesła fantastyczne :) dlaczego u mnie nikt nie wyrzuca takich cacuszek :)
    Gratuluję artykułu !!!!!!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Krzesła wyszły super.Jeżeli chodzi o matodę nitro to ciągle nic mi nie wychodzi czego bardzo żałuję bo rzeczy wykonane tą metodą są piękne jak u Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z tą metodą różnie bywa... Mi czasami też nie wychodzi. Musisz zawsze przyciskać a nie pocierać bo inaczej będzie się rozmazywać.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
    2. może dlatego, że wydruk był na drukarce atramentowej zrobiony? ja miałam ten sam problem

      Usuń
  24. super znalezisko i przeróbka :) Jak widać nigdy nie wiadomo, na co można natrafić ;)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowita zmiana! Pieknie wyszly.
    Gratuluje artykulu! :) Super!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję artykułu:) krzesła wyglądają świetnie!
    Ja też próbowałam techniki z nitro, tylko ...ominęłam informację, o tym że wydruk musi być na drukarce laserowej a nie atramentowej:/ natrudziłam się, namachałam i nic nie wyszło.. będę musiała spróbować jeszcze raz, bo efekty jakie są u Ciebie bardzo mi się podobają;)

    http://simplyhomeabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna przemiana krzesła, ładnie komponuję się w tym przepięknym wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krzesło wyszło bardzo ładnie... biegnę po gazetkę ;-)))
    Pozdrawiam
    milka

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna metamorfoza - sama nie wiem która tapicerka podoba mi się bardziej - jeansowa czy pasiasta :) Gratuluję artykułu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję artykułu. Krzesła bardzo fajnie wyglądają w nowych ubrankach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja babcia zaczytuje się w tej gazecie, więc na pewno zerknę, jak będę w odwiedzinach :)
    Gratuluje publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Krzesła świetnie wyszły.
    Gratuluję artykułu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za zmiana,super!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sofa z tymi wszystkimi poduchami prezentuję się genialnie!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne,piękne-masz talent dziewczyno.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki,ja chyba zostanę i się porozglądam u Ciebie- bo fajnie tu.papa

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna metamorfoza, uwielbiam nadawanie życia nowym mebelkom, gratuluje też publikacji:) Masz bardzo zdolne rączki, pozdrawiam, isza

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne te odnowione krzesła... zarówno tapicerka dżinsowa jak i pasiasta jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję artykułu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...