poniedziałek, 9 listopada 2015

Czarno - biały pokój dziecka

Witajcie;)
Kiedy planowałam pokój Ksawerego myślałam że to tylko wąskie grono matek  ma takie skrzywienie że urządza przestrzeń dziecka w kolorze biało czarnym. Jednak szybko zauważyła tą tendencję wśród innych blogerek a również wśród moich znajomych. 

Prawdę mówiąc nieźle się naszukałam różnych dodatków do pokoju syna bo większość rzeczy jest w kolorach tęczy a jak dojdą do tego książki, zabawki itd to robi się jak w cyrku. (To jest moje subiektywne zdanie:))

Ostatnio przeglądając stronę H&M HOME aż westchnęłam z zachwytu nad tymi cukierkami. Także drogie mamy to tutaj pochowały się te wszystkie słodkie podusie, dywaniki, pluszaki itd. Warto czasami zajrzeć ;) 
Ja byłam tylko po inspirację bo wiecie że ja już nie kupuję... albo bardzo mało kupuję ;)))) Ale jak trzeba to trzeba. Mam dwa komplety pościeli dla synka z H&M od roku i jestem z nich bardzo zadowolona;)
A pokój Ksawerego można zobaczyć ---> TUTAJ 

H&M czarno biały





Post nie jest sponsorowany to tylko inspiracje;) 
więcej znajdziecie TUTAJ

Pozdrawiam Was ciepło 





11 komentarzy:

  1. Mi się podobają takie skandynawskie pokoiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje.Ostatnio trafilam do HM
    home i bylam pod wrażeniem tych cudeniek.
    Zapraszam do mnie do pokoju syna
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dzieci jeszcze, ale jednojest pewne - jeśli będę miała, na pewno nie urządzę im pokoju w kolorze różowym/błękitnym. ;)
    Fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  4. a widzisz, ja też chciałam projektować czarno-biały pokój i myślałam, że to będzie marzenie. muszę projektować tęczowy i wyobraź sobie, że nie ma pięknych tęczowych dodatków, jest głównie tak zwany polski misz-masz. jak mamy uczyć dzieci wyczucia smaku i stylu, jak ich zabawni nie są nawet dobrze kolorystycznie zaprojektowane ?
    żeby stworzyć tęczowy pokój ze smakiem musiałam się nie źle nagimnastykować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpinam się pod opinię Karoliny, przy stosie zabawek z kolorach Bóg wie jakich (a mimo starań mam ich sporo) ciężko zachować jakąś tonację. Więc mamy szarości i barwne plamy. Choć uważam, że i tak ciężko się UTRZYMUJE takie pokój w ładzie estetycznym ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie świetne! Ja w ogóle taka czarno/biała jestem :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myśle że to świtny pomysł - a nie różowe i niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje. Mi też podoba się taki styl. Nie podobają mi się pokoiki we wszystkich możliwych kolorach ani całe różowe itp

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie sie podobają czarno białe przestrzenie... Ale niestety moja wizualizacja wnętrz jest kiepska więc moje mieszkanie wygląda jak tornado bo wszystko jest kolorowe i nic do siebie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ... ale pokazałaś nam cudeńka! Piękne inspiracje! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne inspiracje. Właśnie w takiej tonacji kolorystycznej chcemy urządzić pokój dla dziecka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...