piątek, 13 września 2013

Poddasze...




Witajcie Kochani;)
Znalazłam w sieci ciekawe poddasze którego fragment już jakiś czas temu pokazywałam na Facebook -u kto obserwuje ten pozna;)  Uwielbiam wszelkie krzywizny w mieszkaniach bo nadają wyjątkowy charakter wnętrzu a poddasza mają to wpisane w swoje położenie. Prostota sama w sobie. Zobaczcie i oceńcie sami;) O magicznym tarasie nie wspomnę ...;)
Jak mi się chce już zmian...;) Chłodne wieczory zawsze mnie inspirują do cudowania w domu;)
A jak Wam się podoba takie dość surowe wnętrze?
Pozdrawiam Was cieplutko w te chłodne już wieczory i przepraszam Wszystkich którzy czekają na odpowiedzi na maile ale jestem nimi zasypana i postaram się sukcesywnie odpisywać ;)
Ściskam 
Laurentino ;-)

28 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje, poddasze ma w sobie zawsze coś tajemniczego i magicznego. Choć przyznam szczerze że odstrasza mnie z nich zimą chłód a latem upał ;)
    Takie surowe wnętrze jest super naturalne i bardzo ciekawe, drewniane skrzynki można wykorzystać na różne sposoby :)

    Czekam na zdjęcia z Twojego pięknego domku :):)

    Buziak
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Siłą by mnie nie ruszyli z tego tarasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny! pokażę siostrze mieszka na poddaszu właśnie....
    Dzięki :)
    Pozdrowienia. Aldia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten taras!!!!
    wiecej nic mi nie potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny taras,chce taki he..:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Taras.... przede wszystkim taras.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Taras jest super , salon jak dla mnie zbyt surowy , kuchnia super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odczucia jak u dziewczyn, ach ten taras...

    OdpowiedzUsuń
  9. wnętrze średnio mi się podoba, za to taras - bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladnie i spokojnie, ale taras powalił mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poddasze jest super sama bym takie chciała mieć ale taras brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie taki taras mi sie marzy :) Cos niesamowitego!
    Poddasze podoba mi sie tylko jak dla mnie troszke za bialo :) Ale nie obrazilabym sie jakby moja lazienka czy kuchnia tak wygladala :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://insidedreamhouse.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie klimatyczne miejsca.
    Chyba nie ma osoby która by nie zakochała się w takim tarasie.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  14. ach te marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym tam od razu zamieszkać!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Balkon - taras bajeczny ! Zapraszam do mnie http://everydaydesignforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie styl odrobinę za surowy, ale i tak bym takim nie pogardziła mieszkaniem, a w szczególności tarasem- zakochałam się w nim:-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękne. Może surowe-nie wiem, ale mimo to przytulne. I przynajmniej dużo przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie się podoba ;) a tarasik cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się skąd zdobyć taką skrzynię (paletę) chyba muszę wybrać się na targ albo giełdę jakąś i uśmiechnąć się ładnie do pana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie i w środku i na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna łazienka :) ostatnie zdjęcia dobra inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwa pierwsze zdjęcia są świetne. Kominek robi fantastyczny klimat. Pomysł na balkon też jest ciekawy, szkoda że dosyć trudny do wykonania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...