poniedziałek, 31 grudnia 2012

Na chwilę przed...

                                                                Witajcie Kochani na chwilę przed pożegnaniem Starego Roku.
                        
                                                              Mam nadzieję że ten nadchodzący będzie lepszy od obecnego
                                                                                                                     a  
                                                             co najmniej nie gorszy. Tego sobie i Wam życzę z całego serca :-)

Święta,święta i po świętach... Dekoracje już schowałam i mój salon znów ma barwy zimowe. Do kolekcji moich podnóżków dołączył kolejny tym razem kudłaty ;)
Również moja kolekcja sowia się powiększyła o małe cudeńko które jest zegarkiem. Przyczepiam ją do torebki więc mam dwa w jednym ciekawą dekorację i czasomierz ;)
A u mojego młodszego synka w pokoju zawisło nowe trofeum... kudłaty łosio-renifer a może jeleń? Kto go tam wie;) Ale jedno jet pewne - do tematyki leśnej wkomponował się idealnie.
                                                                 
                                                        Ściskam Was mocno i życzę szampańskiej zabawy do białego rana                                                                                                                 Laurentino

29 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    Szczęśliwego nowego roku .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też wszytskiego co najlepsze w Nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś wszystkiego najlepszego!! Życzę Tobie przede wszystkim miłości, zdrówki i wielu wspaniałych pomysłów!
    Podnużek znam sama o nim myślałam ...:)
    Buzował i do zobaczenia w nowym roku :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez ponad pol roku sledzilam Cie, podgladalam. Bylo to dla mnie czasami jak dobra kawa.Zegnajac 2012, zycze Tobie i Twojej rodzince samych zyczliwych, usmiechnietych ludzi i Dosiego Roku 2013.Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twój styl i to jak dużą rolę przywiązujesz do detali, to jest piękne :)


    julia
    itsjul.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  7. kudłaty stołeczek w iście skandynawskim stylu, bardzo mi się podoba. Śle najserdeczniejsze życzenia noworoczne a co w szczególności to zapraszam do mnie na blog...będzie mi miło Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę cudnego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. SZCZĘŚLIWOŚCI ŻYCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam od dawna a teraz życzę wszystkiego co dobre, lepsze i najlepsze na każdy nadchodzący dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Samych dobrych chwil w 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    Wszelkiej pomyślności,zdrowia i zrealizowanych marzeń !
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę ci Zdrowia oraz wielu pomysłów:)

    Ja też chyba zaraz pochowam ozdoby świateczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale uroczy ten kudłaty stołek ! :D
    Wysztkiego co najlepsze na Nowy Rok.
    Oby zaskakiwał Nas porządnymi dawkami optymizmu i Radości !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!!! Kudłaty podnóżek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie !
    Ja również jestem w posiadaniu takiej sówki, tylko w wydaniu naszyjnikowym :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego naj!!! będzie dobrze, to tylko od nasz zależy!!
    oby się szczęściło i Tobie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaczynam mieć świra na punkcie tych sówek!!!!!!!!!!!!!!!! :) A mieszkanko piko bello ;) Do siego!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyślności w Nowym 2013 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rogacz fantastyczny :) wspaniałości na Nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego c najlepsze dla Ciebie:) Dużo twórczych chwil Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perełko -jak Ci zginie ten stołeczek,to możesz go szukać u mnie :-))). Zastanawiam sie właśnie jak taki zrobić bo jest obłędny. Wspaniałości na ten nadchodzący roczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech bedzie lepszy od poprzedniego. Wszytkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne detale... kudłaty stołek, zegarek, zwierzak na ścianie zabawny :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga ślicznie macie, wiesz? :) te wszystkie detale i ta pufa!:))))
    potrafisz urządzić wnętrze to fakt. Do siego roku dla Ciebie i najbliższych:*

    OdpowiedzUsuń
  27. włochata pufa ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Pufa jest cudowna, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...